استفاده از چرم پارس میتواند سر درد میگرنی شما را درمان کند

شیوع کووید-19 به دلیل محدودیت های قدرت خرید، بسته شدن فروشگاه/فروشگاه های لباس ممتاز و قرنطینه های گسترده در سراسر جهان، خرده فروشی کالاهای چرمی مثل چرم پارس را در سراسر سال 2020 مختل کرد.

این بیماری همه گیر همچنین زنجیره تولید و تامین این شرکت ها را به دلیل تعطیلی کامل مختل کرد.

به عنوان مثال، در سال 2020، تمام 42 کارخانه پیرامید در فرانسه تعطیل شدند، به استثنای کارخانه عطرسازی که در این مدت برای تولید مواد ضدعفونی کننده استفاده می شد.

اجناس چرمی به دلیل خواص ذاتی مانند گرد و غبار، آتش، ترک و دوام از محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان برخوردار هستند که انتظار می رود رشد بازار کالاهای چرمی را افزایش دهد.

علاوه بر این، افزایش تقاضا برای کیف های دستی مد، کیف های دستی چرم درجه یک و سایر محصولات چرمی بر رشد بازار کالاهای چرمی در سال های اخیر تأثیر گذاشته است.

چرم پارس

افزایش حمایت دولت از صنعت چرم باعث افزایش بیشتر این بازار خواهد شد. به عنوان مثال، در هند، 100٪ FDI برای تولید محصولات چرمی از طریق مسیر خودکار مجاز است.

از آوریل 2000 تا سپتامبر 2021، جریان سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) به صنعت چرم، کالاهای چرمی و کلکسیون 218.69 میلیون دلار بوده است.

کالاهای چرمی محصولاتی هستند که از مواد دباغی چرم و پوست حیوانات، عمدتاً گاو، ساخته می‌شوند. فرآیند دباغی به جلوگیری از آسیب به چرم کمک می کند و همچنین بافت آن را نرم می کند.

بازار کالاهای چرمی بر اساس نوع، کانال توزیع و جغرافیا تقسیم بندی می شود. بر اساس نوع، بازار به کفش، چمدان و لوازم جانبی تقسیم می شود.

بازار از طریق کانال توزیع به فروشگاه های خرده فروشی آفلاین و آنلاین تقسیم می شود.

این مطالعه همچنین تجزیه و تحلیل جهانی مناطق عمده آمریکای شمالی، اروپا، آسیا-اقیانوسیه، آمریکای جنوبی و خاورمیانه و آفریقا را پوشش می‌دهد. برای هر بخش، اندازه بازار و پیش بینی ها بر اساس ارزش (به میلیون دلار) است.