استفاده از سنگ قیمتی در ساخت بدنه هواپیما

امروزه تقریباً تمام سنگ سیاه طلا دار به شکلی درمان می‌شوند (که عملیات حرارتی رایج‌ترین روش آن است) و یاقوت‌هایی که کاملاً درمان نشده و هنوز کیفیت عالی دارند، امتیاز زیادی دارند. بهبودهای مورد استفاده شامل تغییر رنگ، بهبود شفافیت با حل کردن اجزای روتیل، بهبود شکستگی ها (ترک ها) یا حتی پر کردن کامل آنها می باشد.
سنگ سفید قیمتی به هر رنگی از ماده معدنی کوراندوم به غیر از قرمز گفته می شود که به آن یاقوت سرخ می گویند، (به بالا مراجعه کنید) کوراندوم از اکسید آلومینیوم تشکیل شده است. یاقوت کبود معمولاً نیمه شفاف یا شفاف هستند و دارای مقادیر زیادی شکست هستند. مطلوب‌ترین یاقوت‌های کبود معمولاً آنهایی هستند که رنگ آبی تند با درخشش و حیات فراوان دارند.

تاجر سنگ قیمتی می گوید که: سایه های مختلف آبی ناشی از جایگزینی تیتانیوم و آهن در شبکه کریستالی اکسید آلومینیوم است. برخی از یاقوت های کبود ستاره یا ستاره 3 یا 6 نقطه ای را نشان می دهند. این یاقوت های کبود برای نمایش این اثر به شکل کابوشون بریده می شوند. آنها را می توان در برزیل، تانزانیا، سریلانکا، کشمیر، تایلند، ماداگاسکار و استرالیا یافت.
رنگ: سایه های آبی، رنگ های دیگر- padparadscha (صورتی سالمون)، صورتی و بنفش، نارنجی و زرد، سبز و بی رنگ و سیاه. هر دسته طیف رنگی خاص خود را دارد.

خرید سنگ قیمتی یاقوت‌ که ستاره 3 یا 6 نقطه‌ای را نشان می‌دهند این یاقوت ها برای نمایش این جلوه به شکل کابوشون بریده می شوند. یاقوت های طبیعی در اندازه های بزرگ بیش از 3 قیراط بسیار نادر و بسیار نادر هستند. آنها را می توان در بسیاری از مناطق در سراسر جهان از هند، آفریقای شرقی، آمریکای جنوبی، هندوکش و چند ذخایر در ایالات متحده یافت.
رنگ: قرمز مایل به صورتی یا عمیق، رنگ قرمز پررنگ

  • منابع:
  1. Popular Gemstones
  • تبلیغات:
  1. تجارت اینترنتی زرشک آبدار
  2. خرید مستقیم پارچه لگ چرم متری
  3. فروش برترین تیشرت ورزشی زنانه اسپرت
  4. شرکت تولیدی cnc طلا و جواهر در تهران