روش استفاده از دستگیره کابینت

وقتی صحبت از انتخاب دستگیره کابینت لاکچری می شود، دو نوع اصلی برای انتخاب وجود دارد: کشش کابینت و دستگیره کابینت. هنگامی که تفاوت‌های کلیدی بین دستگیره‌های کابینت و دستگیره‌های کابینت را درک کردید، می‌توانید هر دو گزینه سخت‌افزاری کابینت را با هم ترکیب کنید تا ظاهری از شخصیت و قابلیت‌های زیادی به کابینت خود اضافه کنید. وقتی چیزی کمی اضافی می‌خواهید، می‌توانید حتی دستگیره‌های کابینت لوکس یا دستگیره‌های کابینت لوکس را انتخاب کنید.

کابینت می کشد
دستگیره کابینت تکی استیل صیقلی منحنی بلند.
کشش کابینت دارای طراحی خطی است که توسط دو پایه در دو طرف پشتیبانی می شود. آنها به شما این امکان را می دهند که انگشتان خود را پشت کش بکشید تا درب کابینت را باز کنید یا کشو را به بیرون بکشید. کشش کابینت به مهارت کمتری نسبت به دستگیره ها نیاز دارد و آنها را به انتخابی عالی برای هر خانه تبدیل می کند.

کلاهک می کشد
فنجان برنجی صیقلی کابینت‌های آبی سرمه‌ای را در آشپزخانه خانه‌های کشاورزی می‌کشد.
کشش فنجانی یک تنوع محبوب در کشش کابینت است. آنها یک نگهدارنده انگشت برای باز و بسته کردن کشوها و درها ایجاد می کنند، اما یک لبه کشش گرد و معمولاً بسته است، و یک نیم دایره یا نیم بیضی ایجاد می کند که می توانید انگشتان خود را پشت سر بگذارید.

انگشت می کشد
دستگیره کابینت استیل گرد مشکی مات و کشش کابینت مستطیلی تخت.
با انگشت به بالای کشو یا لبه درب کابینت می‌کشد و از آنجا به بیرون کشیده می‌شود و ظاهری تمیز و مدرن ارائه می‌دهد که به حداقل می‌رساند در طراحی درب کابینت و جلوی کشوها.

دستگیره های کابینت روی یک پایه قرار دارند. دستگیره ها می توانند گرد، مربع، هندسی یا حتی عجیب و غریب باشند. آنها زیبایی مینیمالیستی را ارائه می دهند که دستگیره ها را به یک انتخاب شیک برای درهای کابینت و کشوها تبدیل می کند.

سخت افزار کابینت اضافی
در حالی که کشیدن و دستگیره کابینت ممکن است اولین چیزهایی باشد که وقتی سخت‌افزار کابینت را در نظر می‌گیرید، به ذهنتان می‌رسد، گزینه‌ها به همین جا ختم نمی‌شوند. بعد از اینکه کشش ها و دستگیره های خود را انتخاب کردید، به سایر گزینه های سخت افزار کابینت موجود نگاهی بیندازید.

  • منابع:
  1. Cabinet Hardware Buying Guide
  • تبلیغات:
  1. کشف کنسانتره انار در صندوق امانات بانک ملی!
  2. درمان زانو درد با خوردن آویشن امکان پذیر شد!
  3. قاتلی از عایق برای خفه کردن افراد استفاده می کرد!
  4. دستگاه بادکن جلوی مشکلات کلیوی را می گیرد