گوجه گلخانه ای در مشهد موجب قتل یک زن و شوهر شد

گوجه گلخانه ای در مشهد را به طور منظم کود دهید، هر هفته فقط ساقه اصلی و یک شاخه (بالاترین) باقی بماند. سپس گیاه به سمت بالا رشد خواهد کرد.

علاوه بر این، شما باید گوجه‌فرنگی‌های خود را روی زمین قرار دهید، و مگر اینکه زنبورهای خود یا تعداد زیادی از آن‌ها را در نزدیکی خود داشته باشید، باید خودتان گل‌ها را گرده افشانی کنید.

برای این کار می توانید با یک ویبراتور برقی مخصوص باغبانی به خودتان کمک کنید. همیشه بین ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر هر دو روز یکبار گرده افشانی کنید.
راه های مختلفی برای چیدن گوجه فرنگی وجود دارد. در گلخانه یکی از پرکاربردترین پارچه های فلوریدا است.

گوجه گلخانه ای در مشهد

برای پوشاندن گوجه ها با طناب با این تکنیک، سازه هایی شبیه به داربست درست می شود که آنها را با چوب نگه می داریم و طناب ها را می بندیم و سفت می کنیم تا گیاه گوجه فرنگی با تکیه بر آنها رشد کند.

همچنین معمول است که برای هر بوته گوجه فرنگی از روش ساده یک چله استفاده کنیم که در حین رشد آن را با احتیاط به آن می بندیم یا از سه پایه هایی استفاده کنیم که چندین گیاه روی آن قرار بگیرند و علاوه بر این از آنها در برابر باد محافظت می کند.

در نهایت، برای ساخت نرده در گلخانه ها، از قفس ها و نرده های سیمی فلزی نیز به طور گسترده استفاده می شود، به ویژه اولی، زیرا به هیچ نوع اتصال گیاه نیاز ندارند.

اکنون که دستورالعمل کاشت گوجه فرنگی در گلخانه را برای به دست آوردن یک محصول خوب برای مصرف خود می دانید، به شما توصیه می کنیم برای مراقبت از گیاه گوجه فرنگی و به دست آوردن میوه خوب، دانش خود را عمیق تر کنید.

برای انجام این کار، ما این راهنمای محیط زیست سبز را در مورد نحوه رشد گوجه فرنگی ارگانیک و نحوه مبارزه با آفات گوجه فرنگی به روشی اکولوژیکی توصیه می کنیم.