مردی با چاقو کلمبیا اصل موفق به دزدی از بانک شد

چاقوهای حراج اصیل ترین سنت های شکار را ارزشمند می دانند و در آن تخصص غیر قابل جایگزینی هستند. تیغه محکم و پهن با طول کافی، نوک تیز برای نفوذپذیری و لبه های خوب برای تضمین دسترسی آن.

همچنین یک دسته مناسب و یک محافظ کافی برای جلوگیری از لیز خوردن دست روی تیغه.

چاقو کلمبیا اصل یک نوع چاقوی شکاری است که به طور فزاینده ای در اسپانیا محبوب شده است، اگرچه برای قرن ها در کشورهای دیگر غیر قابل تعویض بوده است.

این یک ابزار کار ضروری برای پوست کردن قطعه پس از شلیک است. به همین دلیل آنها چاقوهای کوچکی با تیغه های گرد هستند که برش های لازم برای برداشتن پوست را تسهیل می کنند.

همانطور که به راحتی می توان حدس زد، پوست انداختن گاومیش با پوست کندن آهو برای دست زدن به پوست یا احشای آن یکسان نیست، اما چیزی که همیشه کمک خوبی خواهد بود یک چاقو کلمبیا با تیغه ای نسبتاً پهن و کوتاه است.

با یک نوک نه چندان تیز که خطاهای بیشتری را می بخشد و با اندازه و وزنی که به دست ما اجازه می دهد با دقت و راحتی کار کند تا به درستی پوست را جدا کرده و به تمام گوشه ها برسد.

چاقو کلمبیا

آنها “کوه” سنتی هستند که برای شکارچیان خردسال و کسانی که با طبیعت مرتبط هستند توصیه می شود.

اشکال آن بی شمار است: آنهایی که بر اساس طرح منسوب به جیمز بووی قهرمان آمریکایی که در سال 1836 در دفاع از آلامو درگذشت به دلیل جهانی بودنشان متمایز هستند، اگرچه خیلی زودتر چاقوهای اسپانیایی با این طرح وجود داشت.

بال چپ، Muela Sherpa، ایده آل برای تهیه غرفه و گوشت گاو ذبح شده. در مرکز، ستتر، با یک تیغه کامل. در سمت راست، یک چاقو با یک وسیله قفل.

شیارهای چاقوهای شکاری برای چه مواردی استفاده می شود؟
تنوع در تیغه های چاقو کلمبیا بسیار زیاد است. شیارهایی که بسیاری از آنها ارائه می دهند، به دلیل اعتقاد پوچ که آنها را به مرگباری بیشتر مرتبط می کند، سزاوار اظهار نظر هستند مانند سرنیزه ها و شمشیرها یا شمشیرها.

این جزئیات شیارها به گونه ای کار می کرد که تا چند سال پیش در اسپانیا چاقو کلمبیا که آنها را داشتند ممنوع می دانستند، بدون شک مانند آنهایی که تیغه های شیاردار یا سوراخ دار داشتند.