مردی با هودی زیپ دار مردانه اضافه وزن خود را مخفی کرد

هودی زیپ دار مردانه نه تنها راحت‌ترین کالای کمد ما هستند، بلکه بزرگ‌ترین ترند سال 2020 نیز هستند. در اینجا موارد دلخواه ما بر اساس چهار دسته مختلف آورده شده است: مینیمال، طرح‌دار، زیپ‌آپ و رترو. مال شما کدام است؟
چهار هودی که هر مردی باید داشته باشد. همه طرفدار هودی هستند. این طور نیست که ما دقیقاً شگفت زده شده باشیم: به هر حال، هیچ لباس دیگری وجود ندارد که شروع تعطیلات آخر هفته و یکشنبه شب های تماشای نتفلیکس را به خوبی خلاصه کند.

با این حال، از آنجایی که یک لباس اسپرت و غیررسمی هستید، باید بدانید که چگونه آن را بپوشید تا ظاهری باقی مانده و ابتدایی به شما ندهد.

به همین دلیل، ما گلچینی از هودی های مورد علاقه خود را برای راحتی و استایل در همان لباس همه کاره (که یکی از ترندهای عالی سال 2020 است) ساخته ایم.

آیا روش قابل قبولی برای پوشیدن هودی در دفتر وجود دارد؟ بیایید بگوییم که برای رفتن به سر کار خیلی معمولی است… مگر اینکه یک هودی مشکی با کیفیت بسیار خوب باشد که مانند یک جامپر گران قیمت ترمه از آن مراقبت کنید.

هودی زیپ دار مردانه

این به معنای زیر است: از آن برای رفتن به باشگاه یا برای دراز کشیدن روی مبل در تعطیلات آخر هفته استفاده نکنید.

آن را منحصراً بپوشید تا بهترین لباس را در «جمعه غیررسمی» داشته باشید و آن را با شلوار مشکی بدون پلیسه و چکمه‌های چلسی ترکیب کنید. تحت هیچ شرایطی او را زیر ژاکت نپوشید.

با این حال، هودی‌های مورد علاقه ما، آنهایی هستند که برای تماشای نتفلیکس تا ساعات اولیه صبح می‌پوشیم. و این دو ویژگی است که ما را دیوانه می کند: سادگی و راحتی آنها.

سویشرت های کلاسیک بی انتها هستند و از روندها پیروی نمی کنند: تنها هدف آنها رفاه هر یک است. از آنجایی که همه چیز در مد بازگشته است.

هودی ها همچنین بازتابی از روندهای فصل پاییز و زمستان 2019-2020 هستند. به طور کلی، این لباس آینه ای است که هر دو روند فعلی و آینده در آن دیده می شود، مانند لباس گوچی که دارای رنگ کراوات، چاپ تابستانی، در یک کلید محتاطانه است.