لوله پلیکا 125 فشار قوی یک کودک را از زیر آوار نجات داد

از نظر شیمیایی بی اثر از پلیمریزاسیون اتیلن به دست می آید که نام خود را از آن گرفته است.

این پلاستیک به دلیل قیمت پایین و سادگی در ساخت آن یکی از رایج ترین پلاستیک ها برای تولید لوله پلیکا 125 فشار قوی می باشد که سالانه حدود 50 میلیون تن در اروپا تولید می کند.

به خانواده ترموپلاستیک ها تعلق دارد، یعنی نوعی پلاستیک که در هنگام گرم شدن ذوب می شود و در هنگام سرد شدن سخت می شود. این خصوصیات که نام این مواد را به آنها داده است، برگشت پذیر هستند. یعنی می توان آنها را چندین بار گرم کرد، شکل داد و سرد کرد.

کاربردها و کاربردهای آن متنوع است. در مورد اروپا، کاربرد اصلی این لوله پلیکا برای حمل و نقل آب در کارهای عمرانی (تامین، بهداشت و …) است. با این حال، این ماده همچنین اغلب در معادن، برای حمل و نقل فاضلاب، و در تولید و تامین گاز استفاده می شود.

علاقه فزاینده ای که آنها در این بخش برانگیخته اند به دلیل مزایای متعدد و منحصر به فرد لوله پلیکا و اتحاد آنها با استفاده از لوازم جانبی پلی اتیلن در مقایسه با موارد ساخته شده با سایر مواد سنتی است.

لوله پلیکا

لوله های آب آشامیدنی این سیستم ها به طور خاص برای کاربرد در لوله پلیکا هم در شبکه های آب آشامیدنی و هم شبکه های آتش نشانی طراحی شده اند که مقاومت و عمر مفید طولانی آنها را در شرایط سخت کاری تضمین می کنند.

مصرف خوراکی لوله پلیکا به ویژه برای شبکه های توزیع آب برای مصرف انسان نشان داده شده است. تمام اجزای مورد استفاده در ساخت آن تمام کنترل های بهداشتی را گذرانده اند و طبق RD 140/2003 برای استفاده در مواد غذایی مجاز هستند.

علاوه بر این، طبق RD 865/2003، آنها به پیشگیری و کنترل لژیونلوز کمک می کنند.

خطوط لوله پلیکا همچنین به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش و خوردگی، سهولت حمل و نقل و مقاومت مکانیکی و شیمیایی خوب، می توانند در فرآیندهای مختلف صنعتی، معدنی و شیمیایی نصب شوند.

آنها ایده آل هستند برای:

لوله های فضای باز برای مایعات و گازها
لوله های انتقال و دوز محصولات شیمیایی
پمپاژ آب با غلظت زیاد مایعات و جامدات به صورت سوسپانسیون
آبیاری لنت های شیرابه
هدایت محلول های اسیدی و قلیایی
خطوط لوله کارخانه آب شیرین کن