ظروف ملامین دست دوم متعلق به زمان قاجار در موزه ی ملی رونمایی شد

ظروف ملامین دست دوم قابل استفاده در مایکروویو نیستند. اگرچه ملامین برای مقاومت در برابر دمای بالا طراحی شده است، اما هرگز نباید در هنگام گرم شدن با مواد غذایی تماس داشته باشد.

برای افزایش عمر ظروف غذاخوری ملامین خود، این دستورالعمل های ساده را دنبال کنید:

از چاقوهای دندانه دار روی محصولات ملامینه استفاده نکنید. از محصولات ملامینه در فرهای معمولی استفاده نکنید.

از محصولات ملامینه در مایکروفر استفاده نکنید. از سفید کننده کلر روی محصولات ملامینه استفاده نکنید.

روی محصولات ملامینه از پاک کننده های ساینده خشن، پشم فولادی یا پدهای تمیزکننده فلزی استفاده نکنید.

برای شستشوی ایمن، از یک پد شستشوی سفید سبک استفاده کنید.

اگر لازم است محصولات ملامینه خود را قبل از قرار دادن در ماشین ظرفشویی خیس کنید، از مواد شوینده ظرفشویی با کیفیت بالا استفاده کنید.

ظروف ملامین دست دوم

آیا می خواهید تصمیم بگیرید که آیا ظروف غذاخوری ملامین برای تجارت شما مناسب است؟ ما به سوالات متداول در مورد ظروف ملامین پاسخ می دهیم تا به شما در تعیین اینکه آیا باید روی محصولات پلاستیکی ملامینه سرمایه گذاری کنید یا خیر، کمک می کنیم.

ملامین چه تاثیری بر روی ارائه دارد؟

ظروف ملامین روشن و بدون تراشه می تواند درک مشتریان شما از کسب و کار شما را بهبود بخشد. طبق یک نظرسنجی شخص ثالث، ظروف تمیز، روشن و بدون تراشه درک کلی افراد از غذاخوری ها را بهبود می بخشد.

شرکت کنندگان ترجیحی برای چینی بیان نکردند، اما توافق کردند که صفحات کاغذی نامطلوب هستند. از آنجایی که چینی ها به راحتی چیپس می شوند و مصرف کنندگان از محصولات کاغذی بیزارند، ظروف ملامین بادوام یک راه حل عملی است.

اگر رنگ یا طرحی را انتخاب می‌کنید که با گذشت زمان محو می‌شود، جایگزینی ظروف غذاخوری ملامین ارزان است.

ده ها خط ملامینه طراحی شده برای تقلید از ظاهر چینی خوب و سایر ظروف غذاخوری سرامیکی ایجاد شده است. در هر دو طرح تک رنگ و طرح دار موجود است، می توانید ظروف غذاخوری ملامینه عالی را که مطابق با تم رستوران شما باشد، پیدا کنید.