شکستن لوله آزمایش پرولاکتین در آزمایشگاه موجب شیوع بیماری جدید شد

یک عنصر توخالی که معمولاً شکل استوانه ای دارد و معمولاً حداقل یک سر باز دارد  لوله آزمایش پرولاکتین نامیده می شود. از طرفی مقاله فعل و حاصل یک تمرین (تمرین یا امتحان) است.

لوله آزمایش پرولاکتین قطعه ای شیشه ای است که در آزمایشگاه های شیمیایی برای انجام انواع آنالیز استفاده می شود. این لوله ها از یک طرف بسته و از طرف دیگر باز می شوند: به این ترتیب می توان مواد را به داخل برد.

اغلب لوله آزمایش پرولاکتین دارای یک درپوش است که به آن اجازه می دهد تا به طور موقت بسته شود. به این ترتیب می‌توانید محتوای خود را راحت‌تر حفظ کنید و از ریختن یا از دست دادن آن جلوگیری کنید.

اگرچه اکثر لوله ها از شیشه ساخته شده اند، برخی از آنها نیز از پلی پروپیلن یا سایر پلاستیک های یکبار مصرف (پرتاب شده پس از استفاده) ساخته شده اند.

 لوله آزمایش پرولاکتین

لوله های آزمایش که می توانند تا 20 سانتی متر طول داشته باشند.

و معمولاً بیش از دو سانتی متر عرض ندارند، در یک قفسه نگهداری می شوند. این دستگاه که از فلز، پلاستیک یا چوب ساخته شده، دارای سوراخ هایی است که می توان لوله های آزمایش پرولاکتین را در آن قرار داد. قفسه، به این ترتیب، پشتیبانی از لوله ها را فراهم می کند.

علاوه بر تمام موارد فوق، نمی‌توان از این نکته نیز غافل شد که لوله‌های آزمایش پرولاکتین انتقال مایع را به ظرف دیگری آسان‌تر می‌کنند، زیرا اضلاع مستقیم دارند زیرا شکل گرد دارند. و این است که این دو ویژگی اجازه می دهد تا با حداقل از دست دادن جرم انجام شود.

به همین ترتیب، باید بدانیم که گردن‌های بلندی که این اقلام دارند و در آزمایشگاه‌های بسیاری از شرکت‌ها و صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند، به کاهش سرعت انتشار بخارات موجود کمک می‌کند.

وقتی لوله‌های آزمایش پرولاکتین از موادی ساخته می‌شوند که قابلیت انبساط دارند، می‌توان آن‌ها را روی شعله قرار داد تا موادی که در آنها وجود دارد به تغییر دما واکنش نشان دهند.