زنی با فرش 12 متری شونهر آلمان مادرشوهر خود را خفه کرد

فرش 12 متری شونهر آلمان به لطف تطبیق پذیری زیادشان، هم در مواد و هم در طرح‌های ممکن، به متحدی عالی برای معماران و طراحان داخلی تبدیل می‌شوند تا اتاق‌ها را دگرگون کنند و گرما، نور، وسعت، رنگ یا متانت مورد نیازشان را فراهم کنند.

با این حال، انتخاب یک نوع فرش یا فرش کار آسانی نیست، انتخاب آن صرفا بر اساس ظاهر اشتباه است.

انتخاب بخشی از ادراک ذهنی است، اما اصطلاحات عینی و دقیق علمی را نیز در بر می گیرد و به همین دلیل درک مفاهیمی مانند خواص مواد و امکانات طراحی بسته به نوع پارچه نیز ضروری است.

در این مقاله قصد داریم به بررسی جزئیات انواع فرش با توجه به جنس و ویژگی های اصلی آن بپردازیم.

پشم ماده ای است که قادر به تنظیم رطوبت محیط است و به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی عمل می کند. به همین دلیل در هر زمان از سال برای حفظ دمای خانه و در نتیجه صرفه جویی در مصرف انرژی به دلیل استفاده کمتر از عناصر تهویه مطبوع استفاده می شود.

فرش 12 متری شونهر آلمان

فرش‌ها و فرش‌های پشمی نیز ضد الکتریسیته ساکن، ضد حساسیت و ضد باکتری هستند و توانایی بهبود کیفیت هوا را دارند، زیرا قادر به جذب عناصر مضر از محیط و جلوگیری از تکثیر کنه‌ها هستند.

استفاده از آن به ویژه در فضاهایی با ترافیک متوسط ​​یا زیاد در داخل خانه توصیه می شود، زیرا ماده ای است که حتی با استفاده شدید، به سرعت شکل اولیه خود را بازیابی می کند.

سطوح قیمت متفاوتی وجود دارد که بسته به کیفیت، خلوص، طول الیاف و مبدا متفاوت است.

هم ویسکوز (یا ریون) و هم لیوسل (معروف‌ترین برند تنسل) الیاف مصنوعی* با منشا گیاهی هستند که از سلولز، یعنی خمیر چوب ساخته می‌شوند.

تفاوت بین این دو در این است که لیوسل منحصراً از خمیر چوب درختان اکالیپتوس ساخته می شود و فرآیند تولید آن بیشتر از ویسکوز زیست محیطی است.