با شیشه پاک کن خانگی از شر حشرات موذی در امان باشید

اگر پنجره های کثیف با گرد و غبار، خاک یا چربی دارید، نگران نباشید. خوبی تمیز کردن پنجره های کثیف زیاد با شیشه پاک کن خانگی این است که هیچ اثری از آن باقی نمی ماند.

قبل از استفاده از شیشه پاک کن خانگی برای شستن شیشه، مطمئن شوید که به خوبی آماده شده اید: برای جلوگیری از تماس محصول با پوست، دستکش تمیز کننده و محافظ چشم بپوشید.

آمونیاک و آب را در یک بطری اسپری اضافه کنید. روی یک پارچه تمیز اسپری کنید و روی پنجره ها پاک کنید. روزنامه را رد کنید تا به پایان بهتری برسید و لیوان ها علامت گذاری نشوند.
نکات بیشتری را برای تمیز کردن شیشه با شیشه پاک کن خانگی و پاک کردن پنجره های خود بدون تلاش زیاد بیاموزید. یکی از راه‌های پاک کردن لکه‌های پنجره، استفاده از مخلوط آب داغ و جوش شیرین است:

شیشه پاک کن خانگی

دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را به یک لیوان آب داغ اضافه کنید.
خمیر را مخلوط کرده و با استفاده از یک اسفنج روی شیشه رنگی بمالید.
حرکات دایره ای انجام دهید و بگذارید 15 دقیقه استراحت کند.
با یک پارچه میکروفیبر تمیز خشک کنید.
چگونه شیشه را بدون باقی ماندن رد تمیز کنیم؟ آیا می خواهید پنجره ها براق تر به نظر برسند؟ ما تمام نکاتی را در مورد نحوه شستن شیشه پنجره با شیشه پاک کن خانگی و بدون علامت گذاشتن آنها به اشتراک می گذاریم.

تمیز کردن پنجره ها نباید سخت باشد. محصولات زیادی وجود دارد که ما مطمئناً در خانه داریم که به ما کمک می کند پنجره ها را تمیز کنیم و آنها را نو بگذاریم. یادداشت بردار:

روزنامه – کاغذ به عنوان پولیش عمل می کند و همچنین یک گزینه عالی برای تمیز کردن است.

سرکه: سرکه برای تمیز کردن پنجره ها ایده آل است، زیرا کثیفی را از بین می برد و درخشندگی فوق العاده ای به آن می بخشد.