با خریدن کیسه فریزر زیپ کیپ خوشبت ترین زن جهان بشوید

هزینه زیست محیطی تولید برخی از مواد قابل استفاده مجدد می تواند بیشتر از پلی اتیلن با چگالی بالا یک بار مصرف (HDPE) باشد، این تفاوت با تعداد استفاده هایی که یک کیسه قابل استفاده مجدد می تواند داشته باشد جبران می شود.

بنابراین، تنها با 14 بار استفاده، یک کیسه فریزر زیپ کیپ بادوام نسبت به یک کیسه HDPE سازگارتر با محیط زیست می شود.

کیسه های مواد غذایی قابل استفاده مجدد نیز این پتانسیل را دارند که در هزینه شما صرفه جویی کنند. بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی و حتی بسیاری از شهرها و کشورها شروع به دریافت هزینه برای کیسه های پلاستیکی کرده اند.

به جای اینکه پول اضافی را در فروشگاه مواد غذایی برای خرید کیسه های یکبار مصرف خرج کنید، کیسه های قابل استفاده مجدد در هر خرید صرفه جویی می کنند. شما همچنین مقدار پولی را که شهرتان برای دفع زباله خرج می کند کاهش می دهید.

هر ساله کالیفرنیا تنها در ایالات متحده 300 میلیون دلار برای پاکسازی زباله های ساحلی هزینه می کند. در مناطق آمریکای لاتین، آنها معمولاً هزینه هایی هستند که به سختی می توان با بودجه عمومی پوشش داد.

کیسه فریزر زیپ کیپ

شهرداری پرو در سال 2007 از سرمایه گذاری 400000 دلاری در سال برای پاکسازی خط ساحلی خود خبر داد، در حالی که بودجه سالانه نظافت عمومی نصف این مبلغ یا 200 هزار دلار بود.

فراتر از هزینه های مستقیم پاکسازی، زباله های پلاستیکی تعدادی اثرات منفی غیرمستقیم برای شیلات و تنوع زیستی دریایی، گردشگری و کشتیرانی به همراه دارد.

بر اساس برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد، این هزینه ها باعث ایجاد هزینه هایی می شود که هر سال به حدود 40000 میلیون دلار می رسد.

این کیسه های کاربردی و جمع و جور علاوه بر خرید هفتگی خواربار، برای چندین منظور به شما خدمت خواهند کرد.

می‌توانید از آن‌ها برای حمل مواد کاری یا کمک به یک رویداد، لباس‌ها به لباس‌شویی، تجهیزات ورزشی یا هر محتوای شخصی دیگر استفاده کنید.

کیسه‌های قابل استفاده مجدد، بر خلاف کیسه‌های پلاستیکی، قوی‌تر، بادوام‌تر هستند و می‌توانند انواع دیگر را نگه دارند و حمل کنند.