انار ترش در بازار بزرگ موجب بسته شدن بازار و شلوغی آن شد

بر اساس مطالعه ای در دانشگاه ادینبورگ، انار ترش در بازار سطح تستوسترون را تا 30 درصد افزایش می دهد. با مصرف مکرر آب میوه، زنان و مردان متوجه بهبود خلق و خو و میل جنسی خود می شوند.

از سوی دیگر، مطالعاتی نیز وجود دارد که به بهبود عملکرد نعوظ اشاره می‌کند و بیان می‌کند که می‌تواند با عملکرد ناشی از ویاگرا قابل مقایسه باشد. همچنین تحرک و کمیت اسپرم را افزایش می دهد.

این ماده باروری را بهبود می بخشد و باعث افزایش قوای جنسی می شود. تاریخ یونان باستان کاشت اولین درخت انار را به آفرودیت نسبت می دهد.
سلامت قلب را ارتقا می دهد. انار (میوه) خون را تصفیه می کند و جریان خون را افزایش می دهد. علاوه بر این، به حفظ کلسترول کمک می کند.
ظاهر پوست را بهبود می بخشد. قدرت آنتی اکسیدانی بالای آن و ویتامین های B موجود در آن باعث می شود پوست شما جوان و سالم به نظر برسد.

انار ترش در بازار

از هیپرپیگمانتاسیون جلوگیری می کند و وجود اسید پونیسیک باعث آبرسانی به خشک ترین پوست می شود. علاوه بر این، به رشد مو و ناخن کمک می کند.
سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. یک لیوان آب انار طبیعی سیستم ایمنی شما و پروبیوتیک های بدن را تحریک می کند.
از از دست دادن حافظه جلوگیری می کند.

این برای مبارزه با مشکلات حافظه و در عین حال تحریک یادگیری عالی است. سلامت عصبی را ارتقا می دهد.
موارد منع مصرف انار
افرادی که از درمان دارویی برای کنترل و کاهش فشار خون پیروی می کنند باید در مصرف آب انار مراقب باشند. دلیل آن این است که خود آب میوه از قبل برای کاهش فشار خون کار می کند.

در موارد دیگر، مصرف بیش از حد انار می تواند باعث سرگیجه شود زیرا مقدار زیادی آلکالوئید را فراهم می کند.