استفاده از سنگ مرمریت کرم استخوانی در زمان قاجار اجباری بود

طیف رنگی سنگ مرمر نسبت به گرانیت موثرتر است و رنگ‌ها معمولاً روشن‌تر هستند مثل سنگ مرمریت کرم استخوانی و می‌توان رنگ‌های مرمر را بهتر با یکدیگر ترکیب کرد. به یک الگوی شطرنجی یا یک الگوی سنگ مرمر هندسی فکر کنید.

البته، این فقط یک راهنمای کلی است که در درجه اول برای انواع سنگ های ملی ما کاربرد دارد.

امروزه ما انتخاب بسیار بیشتری از سنگ های طبیعی با انواع رنگ ها و الگوهای مختلف داریم، به عنوان مثال وقتی صحبت از مواد هند، برزیل یا آفریقای جنوبی می شود.

انتخاب متریال به جزئیات مبلمان بستگی دارد.
اگر یک ساختمان مدرن است، انتخاب بزرگی از گرانیت دارید. مشتریان ما که قبلاً از انبار ما بازدید کرده اند دقیقاً می دانند که در مورد چه چیزی صحبت می کنیم!

سنگ مرمریت کرم استخوانی

کف‌های مدرن را می‌توان با گرانیت بسیار زیبا طراحی کرد، در حالی که کف‌های مرمر برای مبلمان مدرن و آنتیک مناسب هستند.

اگر می خواهید خانه خود را بازسازی کنید و ساختمانی قدیمی اما باکیفیت است، عملاً مجبور به ساخت سنگ مرمر هستید و احتمالاً مرمر تاریخی ایتالیا مانند قرمز ورونا، کارارا سفید، بوتیکینو یا تراورتن را ترجیح می دهید.

البته در نهایت این که سنگ مرمر یا گرانیت را برای خانه خود انتخاب کنید سلیقه ای است، زیرا هر دو سنگ طبیعی محصولی عالی و ارزشمند هستند.

گرانیت یک سنگ آذرین است، به این معنی که ماگما به آرامی در داخل پوسته زمین سرد می شود. به همین دلیل گرانیت عمدتاً از سیلیکات تشکیل شده است، ساختار آن درشت دانه است و در مجموع ماده ای بسیار سخت و فشرده است.

اما این فقط در مورد کفپوش ها، روکش ها، رومیزی ها، میز کار آشپزخانه، روکش های روشویی، طاقچه های داخلی و خارجی، قرنیزها، شومینه ها و سایر وسایل سنگ طبیعی نیز می تواند خانه شما را زیبا کند.