آلو بخارا ارگانیک استفاده شده در مراسم عروسی منجر به بهم خوردن مراسم شد

خاستگاه درخت آلو در چین هزاران سال پیش است، اگرچه امروزه پرمصرف ترین آن ها منشأ آمریکایی دارند.

همچنین در کلمبیا به آلو بخارا ارگانیک معروف است که حتی در جشن‌های اقیانوس اطلس که انواع بستنی‌ها، دسرها و شراب‌ها که از مواد اصلی تشکیل دهنده این میوه هستند، تهیه می‌شود.

در میان آلوها، آلوهایی وجود دارند که به نام آلو بخارا شناخته می شوند که مشخصه آنها تحت یک فرآیند خشک کردن طبیعی قرار گرفته است که یک قرن پیش با قرار گرفتن مستقیم آنها در معرض نور خورشید انجام شد.

اگرچه امروزه، تکنیک‌های مصنوعی سریع‌تر و بیشتر انجام می‌شود، که عمدتاً شامل آلو بخارا است که وارد کوره‌های بزرگ می‌شوند.

ویژگی های اصلی هلو
لازم به ذکر است که پس از این فرآیند کم آبی، آلو بخارا با حفظ تمام خواص خود طی می کند و حتی ممکن است این خواص بهبود یابد. کنجکاو هستید که بدانید آنها چیست؟

خوب، از NatureVia از شما می خواهیم که حواس پنج گانه را در خطوط زیر قرار دهید.

در طی فرآیند کم آبی،آلو بخارا  می شود و در نتیجه غلظت گلوکز بالاتر می رود. به لطف این، این میوه منبع پایان ناپذیر کربوهیدرات ها و گلوکز است که می تواند آبشاری از انرژی را که گاهی برای فعالیت بدنی شدید ضروری است، فرض کند.

آلو بخارا

به این ترتیب، هلو یک متحد عالی برای ورزشکاران نخبه یا صرفاً برای بازیابی انرژی پس از ورزش است.

آلو بخارا پنج برابر بیشتر از آلوهای سنتی سرشار از فیبر است. و می دانید این به چه معناست، درست است؟ خوب، این میوه برای فلور روده ما بسیار مفید است.

به همین دلیل، برای همه کسانی که مشکل رفتن به دستشویی دارند و همزمان به شکل یبوست یا اسهال گاه به گاه دچار می شوند، باید در دوزهای بالا مصرف شود.

در داخل آلو بخارا غلظت بالایی از منیزیم وجود دارد که عنصری ضروری برای رشد مناسب عضلات ما است.