کفش زنانه چرم تبریز ساخته شده با چرم مار توجه همه ار به خود جلب کرد

کثیفی های پوشیده شده بر روی کفش زنانه چرم تبریز را می توان به راحتی با یک پارچه مرطوب پاک کرد. اطمینان حاصل کنید که کل کفش را به طور یکنواخت مرطوب کنید تا از ایجاد لک های آب جلوگیری شود.

برای لکه های کوچک سرسخت تر، آدامس نرم ما را امتحان کنید. در اصل، مانند پاک کن خوب قدیمی کار می کند اما مخصوص چرم صاف است. همچنین می توانید از آن برای لکه های روی لبه کف پا استفاده کنید.

CLEANING CREAM برای تمیز کردن کامل لبه کفی توصیه می شود. حتی کفی های رنگ روشن یا لاستیک طبیعی نیز به راحتی با آن تمیز می شوند. و نگران نباشید اگر مقداری از کرم پاک کننده کفی روی قسمت بالایی قرار گرفت. برای چرم صاف نیز مناسب است.

به طور کلی، ابتدا باید با برس کار کنید و به عنوان مرحله دوم فقط از تمیز کردن مایع استفاده کنید. با این حال، عامل پاک کننده ای که می توانید به طور مرتب از آن استفاده کنید، لوسیون بامبو است.

کفش زنانه چرم تبریز

این نه تنها چرم را بر اساس مواد طبیعی تمیز می کند، بلکه با عصاره بامبو از خشک شدن آن نیز محافظت می کند.

در مورد کثیفی شدید، تمیز کردن شدید مرطوب لازم است تا آلودگی از لایه های عمیق تر چرم خارج شود. برای این کار CLEAN & CARE را روی کفش بمالید و اجازه دهید فوم اثر کند. سپس محصول را همراه با کثیفی با یک پارچه کمی مرطوب پاک کنید.

آیا واقعاً باید کفش های چرمی صاف را آغشته کنید؟ درست است که چرم صاف روکش شده مقاومت بیشتری نسبت به مثلاً جیر یا منسوجات دارد.

به خصوص اگر به طور مرتب با محصولات حاوی موم از آن مراقبت شود. اشباع اضافی به سادگی حفاظت موجود را بهتر می کند. این بدان معناست که چرم بیشتر خشک می ماند و می تواند فشار آب بالاتری را تحمل کند.

و اشباع نه تنها در برابر رطوبت محافظت می کند. همچنین از نفوذ کثیفی و رطوبت به مواد از طریق منافذ و نشستن در عمق چرم جلوگیری می کند.