کاسه زیر سنگی پارس سرام از خرابی خانه ای در اراک جلوگیری کرد

یک دستشویی سنگی خوب با رنگ اتاق شما مطابقت دارد. انجام این کار بسیار آسان است، زیرا سنگ های طبیعی در رنگ های مختلف موجود هستند.

مدل ها در رنگ های خاکستری، بژ و قهوه ای تا سفید، مشکی و سبز موجود هستند.
شکل و اندازه کاسه زیر سنگی پارس سرام باید متناسب با حمام باشد. شما می توانید از طیف گسترده ای از انواع مختلف انتخاب کنید: گرد، مربع، بیضی، استوانه ای یا کاسه ای شکل.
سطح به طور ایده آل با یک فیلم محافظ آغشته شده است. مهر و موم تضمین می کند که آب و خاک می توانند از بین بروند.
با یک دستشویی سنگی خوب، دقیقاً می دانید که مواد از کجا می آید. به طور ایده آل از اروپا و در شرایط عادلانه استخراج می شود.

کاسه زیر سنگی بی نظیر است. بنابراین در حمام فقط یک کالا نیست، بلکه یک قطعه جواهر است.

انتخاب بسیار زیاد است: انواع بی شماری سنگ در سایه های فردی و تفاوت های ظریف رنگی وجود دارد. در مورد اشکال نیز تنوع لازم است. یک کاسه زیر سنگی سرامیکی معمولی نمی تواند به همین شکل عمل کند.

کاسه زیر سنگی پارس سرام

مزیت دیگر علاوه بر ظاهر خارق‌العاده این است که سنگ طبیعی در برابر کپک مقاوم است که به خصوص در حمام مرطوب یک امتیاز مثبت است. مواد طبیعی نیز عاری از مواد مضر، پایدار و سازگار با محیط زیست است.

مصرف انرژی برای استخراج و پردازش بیشتر در محدوده محدود نگه داشته می شود.

همه مزایا در یک نگاه:
سنگ طبیعی از نظر بصری همه کاره است. هر کاسه زیر سنگی منحصر به فرد است. سنگ طبیعی در برابر رشد کپک مقاوم است.
سنگ طبیعی یک ماده پایدار و سازگار با محیط زیست است.

معایب کاسه زیر سنگی: کاسه زیر سنگی سنگی یک لوازم جانبی خانه منحصر به فرد است، اما جنبه های منفی خود را نیز دارد. محصولات مراقبت شخصی، مواد شوینده، خاک و آب می توانند به سنگ طبیعی آسیب برسانند. با استفاده منظم نمی توان از خراش و خراشیدگی جلوگیری کرد.

حتی اشباع نیز محافظت 100٪ را فراهم نمی کند. به اصطلاح اثر نیلوفر آبی تضمین می کند که آب در ابتدا از سطح می غلتد. با این حال، مایع به تدریج به داخل نفوذ می کند که برای استخر سنگی خوب نیست.