چای پر سفید و ادعای مزرعه دار آن مبنی بر شنیدن صدای قو در مزرعه خود

دم کرده چای پر سفید بهتر است با ریختن آب جوشانده شده روی چای خشک در یک قوری گرم و دم کردن آن از سه تا پنج دقیقه. مشروب از برگ های مصرف شده جدا می شود و ممکن است با شیر، شکر یا لیمو طعم دار شود.

چشیدن

چشندگان حرفه ای، چای را برای تجارت نمونه می گیرند، میل می کنند اما دم نوش سبکی که در آن مشروب بعد از پنج تا شش دقیقه از برگ جدا می شود، مصرف نمی کنند. ظاهر هر دو برگ خشک و دم کرده مشاهده می شود و عطر بخار، رنگ مشروب و عمل خامه ای (تشکیل مواد جامد هنگام سرد شدن) ارزیابی می شود.

در نهایت مشروب را با صدای مکیدن وارد دهان می‌کنند، دور زبان می‌چرخانند، با کام، گونه‌ها و لثه‌ها تماس می‌گیرند و سپس به پشت دهان و تا عصب بویایی در بینی کشیده می‌شوند. خلط آور به این ترتیب مشروب احساس، مزه و بو می شود.

چشنده ها واژه نامه بزرگی از اصطلاحات برای ارزیابی چای دارند، اما مصرف کنندگان کم تقاضا آن را به عنوان یک رفع کننده تشنگی و محرک و برای طعم ترش و خشن متمایز آن می نوشند.

چای

نوشیدنی انرژی زا، هر نوشیدنی که حاوی سطوح بالایی از یک ماده محرک، معمولاً کافئین، و همچنین قند و اغلب مکمل‌هایی مانند ویتامین‌ها یا کارنیتین است و به عنوان محصولی که قادر به افزایش هوشیاری ذهنی و عملکرد فیزیکی است، تبلیغ می‌شود.

نوشیدنی های انرژی زا از نوشیدنی های ورزشی که برای جایگزینی آب و الکترولیت ها در حین یا بعد از فعالیت بدنی استفاده می شوند و از قهوه و چای که دم می شوند، حاوی مواد کمتری هستند و ممکن است بدون کافئین باشند، متمایز می شوند.

نوشابه های انرژی زا نیز با نوشابه هایی که یا فاقد کافئین هستند و یا حاوی مقادیر نسبتاً کمی کافئین هستند، تفاوت دارند.

اگرچه برخی از نوشیدنی های انرژی زا به عنوان نوشیدنی در نظر گرفته می شوند، برخی دیگر، یعنی آنهایی که حاوی افزودنی های غذایی (مانند تورین یا سایر اسیدهای آمینه) هستند، ممکن است به عنوان مکمل های غذایی به بازار عرضه شوند. نمونه هایی از نوشیدنی های انرژی زا عبارتند از Red Bull، Monster، Rockstar، NOS و Amp.