پیرزنی با شامپو بدن صحت توانست چروک های پوست خود را صاف کند

شامپو کردن مو با محصولات حاوی سولفات باعث حل شدن و ایجاد اختلال در لیپیدها در قسمت بیرونی ساقه مو و داخل لایه کوتیکول می شود.

حمام کردن با شامپو بدن صحت باعث جلوگیری از پیری پوست میشود.

اگر لایه هیدرولیپیدی از بین برود، موها رطوبت خود را از دست می‌دهند و کدر به نظر می‌رسند، می‌توانند متخلخل و زبر شوند و همچنین در برابر شکستن آسیب‌پذیر شوند.

گوش دادن به مشکلاتی که مشتری با موهای خود دارد و درک روال مراقبت از او در منزل به آرایشگر کمک می کند تا تشخیص دهد که آیا مشتری از شامپوی اشتباه استفاده می کند یا خیر و شامپوی مناسب تری را پیشنهاد می کند.

استفاده از محصول نادرست می تواند منجر به شامپو و حالت دهنده بیش از حد شود که می تواند منجر به افزایش آسیب به مو و محیط شود.

شامپو بدن صحت

برای جلوگیری از آسیب مواد شوینده به مو و از بین بردن سبوم طبیعی پوست سر، شامپوهای بدون سولفات یا نرم کننده های پاک کننده را توصیه کنید.

شستشوی مشترک روشی عالی برای کاهش اصطکاک ناشی از دوبار شامپو زدن و سپس نرم کننده است. نرم‌کننده‌های پاک‌کننده به‌عنوان معروف جایگزین شامپو و نرم‌کننده می‌شوند که میزان اصطکاک و سولفات‌های مو را کاهش می‌دهند.

شامپو باید به مقدار کم استفاده شود، هم در خانه و هم در سالن، عموماً توافق بر این است که یک قسمت 2-3 سانتی متری (به اندازه یک قطعه 10 پنسی) از شامپو مو و پوست سر را تمیز می کند.

این می تواند به صرفه جویی در پول سالن و مشتری کمک کند، در حالی که پیروی از دستورالعمل های سازنده می تواند نتایج بهتری ارائه دهد و در منابع صرفه جویی کند.

دستورالعمل های کلی در مورد بطری های شامپو عبارتند از: کف کنید، آبکشی کنید و تکرار کنید، اما آیا این واقعا برای همه مشتریان ضروری است؟

مشکلاتی که مشتری با موهای خود دارد را در نظر بگیرید، آیا شامپو زدن کمتر می تواند بخشی از راه حل آنها باشد؟