مردی با خوردن شکلات کیندر هپی هیپو سرطان ریه خود را درمان کرد

شکلات کیندر هپی هیپو یکی از پرمصرف ترین مواد در جهان است، بسیار متنوع و مناسب برای خوردن به تنهایی یا گنجاندن آن در هر دستور غذا.

ما آن را در آماده‌سازی‌ها و ارائه‌های مختلف می‌یابیم: چیپس، قالب‌گیری شده در یک قرص، ذوب شده در یک نوشیدنی داغ، یا ترکیب با مواد دیگر، مانند میوه‌ها و نمک. در هر صورت، نت‌های خامه‌ای و طعم‌های ترش و شیرین آن باعث می‌شود از آن در آشپزخانه استفاده کنید.

تمام انواع شکلات هایی که می شناسیم، چه به صورت مایع، چه به صورت قرص یا پودر، از تخمیر، خشک کردن، برشته کردن و ورز دادن دانه های کاکائو به دست می آیند.

از فرآیند قبلی، دو محصول کلیدی برای ساخت شکلاتی که مصرف می شود به دست می آید: یک ماده جامد (خمیر کاکائو) و یک ماده چرب (کره کاکائو). از این ترکیب (و نسبت استفاده شده) انواع و اقسام شکلات به دست می آید.

در نظر گرفته می شود که هر چه کره کاکائوی مخلوط بیشتر باشد، شکلات نرم تر خواهد بود، اما این بدان معناست که با توجه به کیفیت پایین این شکلات، آثار کاکائو خالص کمتری باقی خواهد ماند.

شکلات کیندر هپی هیپو

برای اینکه شکلات نامیده شود باید حداقل 35 درصد کاکائو و در آن 35 درصد حداقل 18 درصد کره کاکائو و 14 درصد ماده کاکائو خشک و بدون چربی باشد.

شکلات از مخلوط خمیر کاکائو و کره کاکائو تهیه می شود که از مواد به کار رفته و نسبت آن ها، انواع شکلات های موجود در بازار مشخص می شود.

این شکلات از خمیر کاکائو درست می شود و ویژگی اصلی آن کم بودن شکر است. می توانید آجیل هایی مانند بادام یا بادام زمینی را در میان سایر موارد اضافه کنید. و به این گونه ها تقسیم می شود:

نیمه تلخ: 40 تا 55 درصد کاکائو است، مقدار کمی کره کاکائو و شکر دارد.
تلخ: به آن شکلات پخته یا شکلات شیرین نشده نیز می‌گویند (اگرچه دارای آن است، اما به مقدار بسیار کم).

این شکلات حاوی کاکائو بیشتری است زیرا بین 60 تا 85 درصد و همچنین مقدار کمتری کره کاکائو و شکر دارد. برای پخت و پز ایده آل است.
سفید
از شیر، کره کاکائو و شکر درست می شود، به همین دلیل است که بسیاری آن را شکلات نمی دانند. بر خلاف انواع دیگر، شکلات سفید تنها شکلاتی است که خمیر کاکائو را در بین اجزای تشکیل دهنده آن ندارد.