تخم آلوچه خشک ترش مزمز باعث خفگی و مرگ کودک 2 ساله شد

دستورالعمل های رژیم غذایی 2015-2020 برای آمریکایی ها (DGA) از الگوهای تغذیه سالم آلوچه خشک ترش مزمز که شامل انواع میوه ها است حمایت می کند. این شامل تمام میوه های تازه، منجمد، کنسرو شده و خشک و آب میوه ها می شود.

مصرف توصیه شده میوه در الگوی تغذیه سالم به سبک ایالات متحده در سطح 2000 کیلو کالری، دو فنجان معادل میوه در روز است.

افزایش مقدار و تنوع میوه‌هایی که آمریکایی‌ها مصرف می‌کنند، راهبردی است که به افراد کمک می‌کند طیف وسیعی از نیازهای مواد مغذی را برآورده کنند.

با این حال، بر اساس DGA 2015-2020، مصرف متوسط میوه بسیار کمتر از توصیه های توصیه شده برای تقریبا همه گروه های سنی است، به جز در کودکان 1 تا 8 ساله.

میانگین مصرف میوه در بین دختران 14 تا 18 ساله و در زنان بالای 51 سال کمترین میزان است که دو نقطه زمانی حیاتی در رشد و نگهداری استخوان است.

پوکی استخوان یک نگرانی در حال افزایش برای سلامت عمومی است، با توجه به پیری جمعیت و دریافت رژیم غذایی نامناسب از لبنیات، میوه‌ها، سبزیجات و غلات کامل، که انواعی از مواد مغذی ضروری را فراهم می‌کند که بر تجمع و حفظ استخوان در طول عمر تأثیر می‌گذارد.

آلوچه

بنیاد ملی پوکی استخوان تخمین می‌زند که 10.3 درصد از آمریکایی‌های بالای 50 سال به پوکی استخوان (نمره t ≤ 2.5) و 43.9 درصد دارای توده استخوانی پایین (که معمولاً به آن استئوپنی نیز گفته می‌شود؛ نمره t ≤ 1.0) مبتلا هستند که یک خطر است. عامل پوکی استخوان.

خطر شکستگی با افزایش سن در افراد بالای 50 سال افزایش می‌یابد و بر اساس جنسیت، نژاد و قومیت متفاوت است. اگرچه عوامل زیادی در ایجاد این رویداد ناتوان کننده نقش دارند، اما مهم ترین علل کاهش توده استخوانی، زوال ساختاری و افزایش دفعات زمین خوردن است.

در سال 2005، تخمین زده شد که بیش از دو میلیون شکستگی ناشی از پوکی استخوان که سالانه در ایالات متحده رخ می دهد، بار اقتصادی 16.9 میلیارد دلاری دارد که پیش بینی می شود تا سال 2025 به سه میلیون شکستگی با هزینه 25.3 میلیارد دلار افزایش یابد. مردان 29 درصد از این شکستگی ها و 25 درصد از بار هزینه را تشکیل می دهند.

بهینه‌سازی فاکتورهای سبک زندگی که بر توده و استحکام استخوان تأثیر می‌گذارند، یک استراتژی مهم با هدف کاهش خطر شکستگی در سنین بالاتر است.