تخت خواب دونفره ام دی اف بخرید تا از شر خر و پف خلاص شوید

یک روزنامه‌نگار علمی به دیگران هشدار می‌دهد که مراقب خطرات ام‌دی‌اف باشند، زیرا ظاهراً تخت خواب دونفره ام دی اف اتاق خواب جدیدش بخار سمی تولید می‌کند که ۱۳ برابر حد مجاز سازمان بهداشت جهانی بود.

تریسی لوگان که در چیسویک در غرب لندن زندگی می‌کند، می‌گوید او و همسرش ریچارد شواگرزاک پس از نصب کمدها و قفسه‌های جدید در آوریل 2017، نمی‌توانستند بیش از یک دقیقه بدون چشمانشان در اتاق بمانند.

علیرغم ادعاهایی مبنی بر اینکه اگر اتاق برای چند روز به خوبی تهویه شود، بخار از بین می‌رود.

آزمایش‌هایی که 11 روز بعد توسط کارشناسان انجام شد نشان داد که غلظت فرمالدئید ظاهراً بیش از 13 برابر محدودیت‌های کیفیت هوا است و این زوج را بر آن داشت که بر £ پافشاری کنند. 18000 اتاق خواب تخریب شد.

شرکت مبلمان می‌گوید این آزمایش‌ها به هیچ وجه قطعی نبودند، زیرا می‌توانستند تحت تأثیر سایر کارهای ساختمانی باشند که در همان زمان انجام می‌شدند.

تخت خواب دونفره ام دی اف

با این حال، این پرونده سؤالاتی را در مورد اینکه آیا قفسه بندی بر پایه ام دی اف و سایر مبلمان ایمن هستند و چگونه این موضوع کنترل می شود، ایجاد می کند.

لوگان که تا همین اواخر به عنوان گزارشگر علمی بی‌بی‌سی کار می‌کرد، می‌گوید که «صراحتاً متحیر است» که نهاد قانونی مسئول، استانداردهای تجارت، از تحقیق خودداری کرد.

روث کادبری، نماینده محلی آنها، می‌گوید که این پرونده شکاف “عریض و بالقوه خطرناک” در قانون مربوط به فرمالدئید و آلودگی هوای داخلی را برجسته کرده است.

لوگان می‌گوید که او قویاً از سایرینی که کارهای مشابه را در نظر می‌گیرند می‌خواهد اصرار کنند که اگر می‌توانند از ام‌دی‌اف فرمالدئید صفر استفاده کنند، یا حداقل از ام‌دی‌اف منطبق با CARB2 که دارای امتیاز فرمالدئید به‌طور قطعی است، استفاده کند.

این زوج اکنون این را در خانه خود دارند.

داستان آنها مربوط به هر کسی است که در خانه خود، به ویژه در اتاق کودک، واحدها و قفسه های ساخته شده نصب شده است.

ام دی اف از دیرباز مورد علاقه نصابان بوده است، زیرا ارزان است، برش و رنگ آمیزی آن آسان است و برای کسانی که در خانه های قدیمی با شکل ناهموار کار می کنند بسیار مناسب است. با این حال، تعداد کمی از خطرات سلامتی آن آگاه هستند.