با استفاده از فوم سقفی خرم آباد قیمت خانه ی خود را 5 برابر کنید

اغلب فوم سقفی خرم آباد در کاربردهای عایق حرارتی، پانل های فوم جامد پلیمری هستند، به عنوان مثال، پلی اورتان یا پلی استایرن، که از فوم های مایع حاوی پیش سازها تشکیل می شوند که پس از تولید فوم، فوم را پلیمریزه و جامد می کنند.

خمیر سفید شده با وزن خشک 12.7 درصد و پراکندگی 2.9 درصد وزنی نانوفیبریل های سلولز (CNFs) از خمیر توس کرافت هرگز خشک نشده و سفید شده با یک میکروسیال فشار بالا تهیه شد.

روش سیال شدن و خواص CNFها توسط فاروق و همکاران به تفصیل شرح داده شده است.

نانوفیبریل های سلولزی معمولاً دارای قطری در محدوده نانومتری و طولی چند میکرون هستند و خمیر سفید شده دارای ابعاد جانبی در محدوده میکرون و طول در مقیاس میلی متری است.

لیگنین کرافت از UPM (UPM BioPiva 100) خریداری شد. سدیم دودسیل سولفات (SDS، Sigma Aldrich) و پلی سوربات (Tween 80، T80، Sigma Aldrich) به عنوان سورفکتانت در تهیه فوم استفاده شد. در تمامی نمونه ها از آب دیونیزه استفاده شد.

فوم سقفی خرم آباد

لیگنوسلولوزیک ها (پالپ یا CNF و لیگنین)، یک سورفکتانت و آب (در مجموع 12.5 میلی لیتر) با نسبت های مختلف مطابق با ماتریس طراحی آزمایشی در شکل 1 مخلوط شدند و فوم با هم زدن مکانیکی با استفاده از هموژنایزر Ultra-Turrax تولید شد.

به مدت 2 دقیقه. فوم ها بلافاصله پس از فوم شدن با دقت درون سیلندرهای مدرج ریخته شدند و برای تغییرات حجم فوم و آنالیز زهکشی روی ویدئو ضبط شدند.

حجم فوم و زهکشی در طول زمان از فریم های فریز با استفاده از نرم افزار پردازش تصویر (imageJ، موسسه ملی بهداشت، ایالات متحده آمریکا) ارزیابی شد.

عایق حرارتی در بسیاری از کاربردها مانند ساختمان ها و فرآیندهای شیمیایی و حرارتی مورد نیاز است.

با این حال، آگاهی از محیط زیست و دیدگاه های اتحادیه اروپا همراه با اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد، صنایع را به سمت فناوری های پایدارتر و سازگار با محیط زیست سوق می دهد.

از این منظر، جایگزینی فوم های مبتنی بر نفت با مواد خام تجدید پذیر یک موضوع موضوعی است.