با استفاده از شال به درمان انواع بیماریها بپردازید

روسری مثلثی شکل از قبل گره خورده
شکل مثلث، شکلی است که شال بافت دخترانه را آنگونه برای مشتریان خود ساخته ایم این روسری شبیه یک روسری مربع است، اما راحت ترین روسری است که گره می زند. روسری سر کارول ما، که در قفل پنبه ای، طرح های نخی و پارچه بامبو موجود است، یک نمونه است.

هنگامی که شروع به بستن روسری های مربعی می کنید، باید مربع را از وسط تا کنید تا یک مثلث ایجاد شود. با طراحی روسری به صورت مثلثی این مرحله را حذف کرده ایم. شکل مثلثی دو دم ایجاد می کند که به راحتی در پشت بسته می شوند. عیب روسری های مثلثی این است که گزینه های کمتری برای گره زدن دارند.

روسری مثلثی از قبل گره خورده – کارول پر شده روسری از قبل گره خورده حداقل
برای مدل دادن به روسری هایی که به حداقل گره نیاز دارند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک گره ساده یا یک پاپیون ببندید تا کلاه را در جای خود محکم کنید. این رایج ترین نوع روسری از قبل بسته شده است. برخی از این روسری های از قبل بسته شده را می توان به روش های مختلفی برای دستیابی به ظاهری متفاوت گره زد. مزیت اضافه شده این نوع روسری این است که بند های اضافی امکان تنظیم جزئی اندازه را فراهم می کند تا تناسب کامل را به شما بدهد. روسری آسان ما، برگشت پذیر در هد روسری، و روسری بسیار ساده تنها چند نمونه از این نوع روسری هستند.

روسری گره بند حداقل آسان بر روی بدون روسری کراواتی
ساده ترین گزینه روسری از قبل بسته شده، روسری هایی است که به سادگی روی سر می لغزند و نیازی به گره زدن نیست. این نوع شال گردن از یک کلاه با دم متصل به سبک ست تشکیل شده است. بسیاری از خانم ها روسری های “بدون کراوات” را دوست دارند، زیرا آنها بسیار راحت هستند، استفاده از آنها آسان است و نیازی به مدل دادن ندارند. به خاطر داشته باشید که اندازه این روسری ها را نمی توان مانند زمانی که روسری های از پیش طراحی شده با کراوات اضافی می پوشید، تنظیم کرد. روسری Slip On Slinky و Gathered Scarf Beanie هر دو گزینه های آسان روسری بدون کراوات هستند.

  • منابع:
  1. How To Tie a Head Scarf