انواع پارچه مبلی بسیار عالی

مبل جمع و جور
یک مبل جمع و جور که به عنوان صندلی عشق یا صندلی snuggle نیز شناخته می شود، از نظر اندازه بین یک صندلی راحتی و یک مبل دو نفره قرار می گیرد. مشخصه آن یک بالشتک تک صندلی و تک کوسن پشتی است.

چگونه یک مبل را اندازه می گیرید؟
ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما همیشه فضایی زمان پخت لوبیا چیتی که مبل شما قرار است در آن قرار گیرد را با دقت اندازه گیری کنید. هیچ چیز آزاردهنده تر از این نیست که فرآیند انتخاب مبل، تحویل آن و سپس پیدا کردن آن مناسب نباشد.

اگر به صورت از پیش مونتاژ شده تحویل داده می شود، مطمئن شوید که چهارچوب درهای خود را نیز اندازه بگیرید و اجازه دهید هر گونه زوایای تنگ وجود داشته باشد. اگر از درب جلو جا نمی‌شود، به تخته طراحی برمی‌گردید. این یک مشکل رایج است – 19٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجی ما که با مشکل تحویل مبل روبرو بودند به ما گفتند که در عبور مبل خود از درب ورودی مشکل داشتند.

نکات اندازه گیری مبل
ابعاد مبل را روی زمین با استفاده از روزنامه مشخص کنید اعطای نمایندگی، یا کف خود را با نوار چسب علامت بزنید تا احساس واقعی تری از فضای اشغال شده داشته باشید.
برای خود جای کافی برای قدم زدن راحت در اطراف پارچه مبلی جدید بگذارید و مطمئن شوید که بازوها مانع هیچ چیز مانند باز شدن در نشوند.
اگر یک مبل بلند می‌خرید، مطمئن شوید که قبل از خرید، فضای خود را در اندازه کامل و همچنین موقعیت استاندارد آن اندازه‌گیری کنید.
اطمینان حاصل کنید که مبلمان هنگام تحویل در درها و راهروها قرار می گیرند. اگر به نظر می رسد که مناسب است، گزینه ای را انتخاب کنید که مونتاژ جزئی یا کامل است یا دارای بازوهای قابل جابجایی است.
اگر فکر می‌کنید ون تحویل شما ممکن است برای پیدا کردن جای پارک در مقابل خانه‌تان مشکل داشته باشد، از همسایه‌ها بپرسید که آیا دوست ندارند ماشین‌هایشان را در آن روز جابه‌جا کنند.
پر کردن را در نظر بگیرید
وقتی قیمت روفرشی کشدار ترک ۱۲ متری صحبت از خرید مبل جدید می شود، پر کردن مبل اغلب به نفع شکل و اندازه نادیده گرفته می شود. انتخاب رنگ ها، الگوها و اشکال بسیار سرگرم کننده تر از فکر کردن به آنچه در داخل است است!

  • منابع:
  1. Sofa buying guide: how to buy the best sofa
  • تبلیغات:
  1. فروشگاه اینترنتی فروش گل همیشه بهار و گیاهان دارویی
  2. قیمت چوب روسی شیراز در این ماه
  3. تحقیق بر روی سرامیک توسط کمیته علوم وزارت آموزش و پرورش
  4. صندل ها مناسب برای فصل تابستان هستند