استفاده از نمک برای باز شدن صدای خروس

هنگام افزودن به آب نمک نمایندگی آراد برندینگ، نوع نمک اهمیت کمتری دارد اگر برای پاستا آب نمک یا قابلمه ای آب میل می کنید، نیازی به استفاده از مواد فانتزی ندارید، اما توصیه می کنم نمک آشپزی روزمره شما چیزی شبیه نمک دریایی خاکستری فرانسوی من یا نمک کوشر باشد.

به نظر من، هر دو از نظر شوری مشابه هستند و کریستال ها هنگام مخلوط شدن در خمیر، خمیر و مایعات حل می شوند.

برخی از نانوایان ممکن است ترجیح دهند از نمک صورتی خوب استفاده کنند تا از حل شدن آن اطمینان حاصل کنند، اما کریستال هایی که من استفاده می کنم در خمیرها حل می شوند.

(و راستش، شما نمی توانید تفاوت زیادی را در یک تکه کیک بچشید، چه از 1/4 قاشق چایخوری و 1/4 قاشق چایخوری نمک دریایی خاکستری در خمیر استفاده کرده باشید. من شخصاً همیشه راحت تر از آن استفاده می کنم. همان نمک برای همه چیز

من به هر آشپزی توصیه می کنم نمکی را که دوست دارید پیدا کنید و آن را نمک “خانه” خود کنید. هیچ کس میزان کره را که روی نان تست صبحگاهی خود می نوشند اندازه نمی گیرد (و اگر این کار را انجام دهد، مطمئن نیستم که بخواهم هر روز صبح با آنها از خواب بیدار شوم!) بنابراین به “نمک خانه” خود عادت کنید و خواهید بود. آشپزی بسیار بهتر و شادتر.

نمک‌های تکمیلی نمک‌هایی هستند که نمونه گزارش عملکرد از پخت یا پخت به آن اضافه می‌شوند و درست قبل از سرو روی غذا می‌پاشند. از آنجایی که مردم دانه‌ها یا تکه‌های نمک را خرد می‌کنند، نمک نهایی همیشه یک نمک دریایی ظریف است.

کشورهای دیگر نمونه نامه استعلام قیمت از شرکت خود را از فلور دسل تولید می‌کنند، از جمله نمک تراپانی از سیسیل، فلور دوسال اسپانیایی، نمک مالدون از بریتانیا، هالن مون از ولز، و یاکوبسن که در ایالات متحده برداشت می‌شود. اینها همه نمکهای تکمیلی بسیار خوبی هستند. قیمت آنها نسبت به سایر نمک ها بیشتر است، اما شما واقعاً فقط از آنها استفاده می کنید، و تفاوتی در طعم غذا پیدا خواهید کرد.

  • منابع:
  1. about salt
  • تبلیغات:
  1. راز بزرگ مردم بوتان سرزمین رنگ و شادی
  2. راه هایی که با خوابیدن شما را میلیارد می کند
  3. با این کار در کمتر از 40 روز به کشوری که دوست دارید بروید
  4. رویت ققنوس بر روی قله اورست!