استفاده از شال دخترانه برای نورپردازی منازل

مایل به یک دستمال گردن، اول از همه، به شکل آن توجه کنید – روش های ممکن گره زدن به این بستگی دارد:

مربع – ایده آل برای ایجاد یک گره سخت با چرخاندن پارچه به یک تورنیکت.

مستطیلی – اغلب روی گردن و کمر ثابت می شود. برای حجم ساختمان در این مناطق عالی است. هرچه اندازه محصول بزرگتر باشد، گره پیچیده تر است.

لوازم جانبی مثلثی با تطبیق پذیری خود جذب می شود. می توان آن را در هر زمانی از سال با تقریباً همه چیز پوشید. یک شال بافت دخترانه مثلثی کاملاً با سبک لباس گاوچران مطابقت دارد.
هر گونه نام و ویژگی های خاص خود را دارد. برای تشخیص یکی از دیگری، باید به اندازه، شکل و پارچه محصول توجه کنید. روسری انواع زیر دارد:

پالانتین یک مستطیل بزرگ است که از پارچه سبک اما گرم ساخته شده است. می توان آن را روی شانه انداخت، به عنوان دستمال گردن استفاده کرد یا به دور کمر گره زد.

روسری کشنه یک اکسسوری مستطیل شکل بلند است که عمدتاً به دور گردن بسته می شود. این از پارچه های متراکم ساخته شده است که خود را به خوبی به پارچه می اندازند.

روسری رایج ترین نوع آن است که شکل مثلثی یا مستطیلی دارد. این مدل را می توان هم در زمستان و هم در تابستان پوشید. در مورد دوم، روسری برای محافظت در برابر نور خورشید استفاده می شود.
پارئو یکی از لباس های ساحلی زنانه است که قسمت پایین بدن را می پوشاند. این یک عنصر جدایی ناپذیر از لباس ساحل است. بسته به اندازه بوم، پارئو روی باسن، کمر، سینه یا گردن بسته می شود.

  • منابع:
  1. All ways how to tie a scarf or neckerchief beautyfully and trendy
  • تبلیغات:
  1. چین یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان اصلی ظروف ملامینه در جهان است
  2. تولید کننده دستگاه بوجاری ارزان
  3. خرید قند قهوه ای ارگانیک ۱۰۰۰ گرمی به صورت عمده
  4. راننده کامیونی که در هنگام خوردن چای دو غزال سیاه چپ کرد